Μπισκότα κανέλας χωρίς αυγά και γάλα, για να συνοδέψουν τον πρωινό καφέ!!!

Κανέλα, ένα μπαχαρικό με νότες ανατολής, που σίγουρα θυμίζει παιδικά χρόνια!!

  Πιθανολογείται πως αυξάνει το μεταβολισμό και πως μειώνει την ινσουλινοαντίσταση, ωστόσο οι δράσεις της είναι υπό διερεύνηση. Εγώ προσωπικά την προτιμώ για τη γεύση και το άρωμά της και την προσθέτω παντού, στο πρωινό μου, στα κυρίως γεύματα, στον καφέ, ακόμη και το τσάι μου, έχει άρωμα κανέλας. 
  Προχτές λοιπόν αποφάσισα να τη δοκιμάσω και στα μπισκότα. Ναι το γνωρίζω ότι είναι πολύ συνηθισμένο, δεν θέλω όμως να υπάρχουν στο σπίτι, για ευνόητους λόγους. Να σημειωθεί πως με τα αρτοσκευάσματα δεν τα πάω καλά γιατί με πιάνει αφαιρετική μανία, είτε θα βγάλω λίγο λάδι, λίγο βούτυρο, μπορεί να αφαιρέσω κάνα αυγό, με λίγα λόγια πάντα η συνταγή μένει λειψή. Πέφτω λοιπόν πάνω σε συνταγή που η δημιουργός της έχει τις ίδιες αφαιρετικές απόψεις μαζί μου!

 Πιθανόν να ήταν τα πιο νόστιμα μπισκότα που έχω δοκιμάσει!!

  Έφτιαξα το 1/3 της αρχικής ζύμης με κάποιες παραλλαγές διότι δεν είχα ακριβώς τα υλικά και βγαίνουν περίπου 15 μπισκότα. Τα υλικά που χρησιμοποίησα εγώ, είναι τα εξής:
  • 80g φυτικό βούτυρο 
  • 50g καστανή ζάχαρη
  • 140g αλεύρι
  • 1κγ baking powder
  • 1κγ κανέλα
  • ξύσμα από 1 λεμόνι
  • μια πρέζα αλάτι 
  • 1κγ Baileys με άρωμα φουντούκι ή άλλο αλκοολούχο
  • λίγες σταγόνες βανίλιας

Τις οδηγίες, καθώς και την αρχική συνταγή, μπορείτε να βρείτε σε αυτό το link
http://fenssweetparty.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html

Φωτογραφία εννοείται δεν πρόλαβα να βγάλω, σας παραθέτω όμως αυτήν που είχε στο site της συνταγής, έτσι μου βγήκαν και μένα!!




Tip: Για να βγει καλύτερο αποτέλεσμα, ζητήστε από τα παιδιά σας να τα φτιάξετε μαζί!!

Enjoy!!!





Βαρδακαστάνη Κ. Διονυσία
Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος (BSc, MSc)
Συνεργάτης Ιατρικού Περιοδικού Ιάτωρ και διαδικτυακού περιοδικού Κύπρου Onlycy
Mέλος Ένωσης Διαιτολόγων Διατροφολόγων Eλλάδος & Ελληνικής Ιατρικής Εταιρείας Παχυσαρκίας

Email: denia_jnt@hotmail.com,    
Τηλ: 6974200567 (Ελλάδα), 0035796879138 (Κύπρος)


Σχόλια